اس ام اس

همه جور اس ام اس

سلام

من میخواستم در این جا از کسانی که برای من نظر گداشتن تشکر کنم و دو سه موضوعی رو توضیح بدم

من نمیخوام از طریق اینترنت کسب درامد کنم  و اما مطلب دوم این که کسانی که میخواهند با وبلاگ من تبادل لینک کنن ابتدا وبلاگ منو با نام همه جور اس ام اس لینک کنن سپس در قسمت ثبت لینک آدرس سایت یا وبلاگ خودتونو وارد کنید و لینک میشوید و اگر سایت لینک شما رو نپذیرفت در قسمت نظرات به من اطلاع دهید تا لینکتان کنم و اما مطلب آخر اینکه برای اطلاع از بروز بودن وبلاگ لطفا وبلاگ را کاملا مشاهده کنید

با تشکر از شما دوستان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 28 مرداد 1398برچسب:اس ام اس,جوک,خنده دار,طنز,ساعت22:21توسط سعید صیدی | |